SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ser Królewski promowany hasłem "Każdy wybiera ten smak"

Ruszyła kampania sera żółtego marki Królewski (OSM Sierpc). Przygotowało ją konsorcjum Lvov/Eatme.

Spot oparto na sparowaniu ze sobą słów brzmiących podobnie, ale oznaczających co innego, jak na przykład  "blokersi - blogerzy", "kulturalni - kulturyści", "optycy - optymiści". Ma to sugerować konsumentowi, że każdy sięga po reklamowaną markę sera.

Kampania prowadzono jest w m.in. w telewizji, internecie i social mediach.

Autorem kreacji jest agencja  Lvov, całość działań reklamowych prowadzi we współpracy z Eatme. Produkcją spotu zajęło się Dynamo Film, wyreżyserował go Łukasz Zabłocki.

Dołącz do dyskusji: Ser Królewski promowany hasłem "Każdy wybiera ten smak"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bea
Ten ser nie potrzebuje reklamy! Jego smak broni się sam!
odpowiedź
User
ace
najpierw było w opakowaniu 150 g, teraz 135 g, za rok będzie 120 g, za tą samą cenę, niestety OSM Ryki "Rycki" upodobniły się do złej praktyki konsumenckiej Sierpca,
odpowiedź
User
N1
Widać, że tęgie głowy myślały nad tym spotem....
odpowiedź