Schweppes reklamowany jako „zaskakujący od 1783 roku” (wideo)
W telewizji, kinach, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa napoju Schweppes (Orangina Schweppes Polska). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Zaskakujący od 1783 roku”, odpowiadają firmy Axford Tjon, Fat Baby i Havas Media.
Kampania napoju gazowanego Schweppes podkreśla długą historię tej marki, sięgającą 1783 roku, kiedy to Jacob Schweppe opracował metodę nasycania napojów dwutlenkiem węgla. Reklamy - eksponujące bąbelki i krople Schweppes - są skierowane głównie do osób w wieku 25-49 lat. Hasłem kampanii jest slogan samego napoju Schweppes: „Zaskakujący od 1783 roku”.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN i stacje tematyczne), kina (693 ekranów w 89 kinach), internet (YouTube, TVNplayer, serwisy społecznościowe, m.in. Facebook) oraz sklepy (degustacje i samplingi, promocje). Działania potrwają do sierpnia.
Oryginalną kreację kampanii przygotowała belgijska agencja Axford Tjon, a adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Fat Baby. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Schweppes reklamowany jako „zaskakujący od 1783 roku” (wideo)