Sąd apelacyjny uchyla zakaz kampanii Link4 (wideo)
Sąd apelacyjny uchylił zakaz prowadzenia przez Link4 kampanii pod hasłem "bez pośredników, bez prowizji". Nadal toczy się postępowanie w sprawie skargi złożonej na tę reklamę przez Polską Izbę Pośredników Finansowych i Ubezpieczeniowych.
Link4 może prowadzić kampanię reklamową swojej oferty pod hasłem "bez pośredników, bez prowizji" w czasie trwania procesu wytoczonego przez Polską Izbę Pośredników Finansowych i Ubezpieczeniowych - orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie. Tym samym uchylono postanowienie z połowy kwietnia, zgodnie z którym firma usunęła spoty wykorzystywane w tej akcji ze swojej strony internetowej i konta na YouTubie oraz nie prowadziła działań opartych na tych kreacjach w innych mediach. Teraz Link4 może wznowić kampanię, którą Polska Izba Pośredników Finansowych i Ubezpieczeniowych oskarża o wprowadzenie w błąd co do prowizji pobieranych przez agentów od klientów, domagając się przeprosin i 1 mln zł odszkodowania na cel społeczny.
- Postanowienie sądu przyjmujemy z zadowoleniem, ale i bez zaskoczenia, ponieważ Komisja Etyki Reklamy już wcześniej trzykrotnie oddalała skargi na nasze kampanie, uznając, że nie naruszają one zasad etyki i prawa reklamowego - komentuje Sława Cwalińska-Weychert, wiceprezes zarządu Link4. - Jesteśmy przekonani, że polscy konsumenci mają duże poczucie humoru i potrafią właściwie ocenić umowność przekazu reklamowego - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Sąd apelacyjny uchyla zakaz kampanii Link4 (wideo)