SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przetarg Komisji Europejskiej

Przetarg Komisji Europejskiej na obsługę edukacyjnego programu konsumenckiego został rozstrzygnięty

Rozstrzygnięto przetarg Komisji Europejskiej na kampanię komunikacyjną budującą wiedzę na temat praw konsumentów i organizacji konsumenckich w Polsce. Przetarg wygrało konsorcjum firm: agencja reklamowa Upstairs Y&R, dom mediowy Mediaedge:cia i agencja public relations Headlines. Jako organizację konsumencką, która wesprze konsorcjum doświadczeniem i zapewni produkcję ulotek informacyjnych Komisja Europejska wybrała Federację Konsumentów.

Komisja Europejska pragnie by polscy konsumenci byli świadomi, że w wyniku wstąpienia Polski do Unii Europejskiej zyskali nowe prawa zarówno w kraju, jak również w innych państwach członkowskich UE. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o przysługujących im prawach, nauczenie ich jak z nich korzystać oraz promocja wybranej organizacji konsumenckiej jako źródła praktycznych informacji.

Polska jest pierwszym krajem spośród nowych członków Unii Europejskiej, w którym realizowany będzie projekt promocji praw konsumentów. Świadomość praw konsumentów i organizacje konsumenckie są relatywnie słabe we wszystkich nowych krajach UE. Dla porównania w wielu krajach UE organizacje konsumenckie odgrywają bardzo istotną rolę w walce o respektowanie praw konsumentów.

Kampania zostanie zainaugurowana  31 marca 2005 roku podczas konferencji prasowej, na którą ze specjalną wizytą przybędzie Komisarz Europejski ds. Zdrowia i Ochrony Konsumentów Marcos Kyprianou.

Dołącz do dyskusji: Przetarg Komisji Europejskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl