Prywatne odwiedziny u gwiazd NBA reklamują Nike (wideo)
W nowej reklamie marki Nike dzieci starają się dowiedzieć więcej o prywatnym życiu gwiazd NBA. Okazuje się, że dom Kevina Duranta to boisko do koszykówki, Kobe Bryant wyznaje filozofię Dalekiego Wschodu, a LeBron James zajada się ciastem z wodorostów.
W dość długim jak na reklamowe standardy, pięciominutowym spocie zatytułowanym „Bring Your Game” paczka dzieciaków ma wybrać najlepszego koszykarza NBA. Wybór nie jest łatwy, więc dzieci postanawiają odwiedzić niektórych najbardziej znanych koszykarzy, by poznać ich nieco bliżej i ułatwić sobie dzięki temu wyłonienie najlepszego z nich.
W kolejnych sekwencjach filmu widzimy odwiedziny u kilku zawodników - Kevina Duranta, który swoje lokum zamienił w wyłożoną cegłami salę do kosza, Kobe Bryant okazuje się aktywnym wyznawcą filozofii Dalekiego Wschodu, Paul George to zapalony wędkarz, a LeBron James w ramach specjalnej diety lubi przekąsić ciasto przygotowane ze spiruliny, czyli gatunku wodorostów.
Przy okazji odwiedzin u sportowców i rozmów z nimi młodzi ludzie dowiadują się nowych rzeczy i przekonują, że koszykarze nie są bynajmniej maszynami do grania, ale pełnymi zagadek osobowościami, bez czego prawdziwy sukces nie jest możliwy.
Za kreację spotu odpowiada agencja Wieden + Kennedy.
Dołącz do dyskusji: Prywatne odwiedziny u gwiazd NBA reklamują Nike (wideo)