POT będzie promować Polskę za granicą jako miejsce świadczenia usług prozdrowotnych
Polska Organizacja Turystyczna planuje internetową kampanię promującą Polskę jako miejsce świadczenia usług prozdrowotnych w takich obszarach, jak usługi medyczne, uzdrowiskowe, spa&wellness. Szuka agencji, która ją przygotuje i przeprowadzi.
Promocyjno-informacyjne działania mają być skierowane na rynki Rosji, Ukrainy, Norwegii, USA i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Ich celem jest promowanie Polski jako miejsca świadczenia usług prozdrowotnych, takich jak usługi medyczne i uzdrowiskowe oraz spa&wellness.
Kampania ma promować m.in. onkologię, okulistykę i chirurgię specjalistyczną w Gdańsku, Warszawie i Lublinie zwracając uwagę na to, że zlokalizowane tam ośrodki zapewniają innowacyjne terapie onkologiczne, a diagnostyka okulistyczna możliwa jest przy użyciu smartfona. W kampanii promowane będą też uzdrowiska z i obiekty spa&wellness z różnych regionów Polski.
Wybrana przez POT agencja zajmie się m.in. opracowaniem koncepcji kampanii, dobierze odpowiednie narzędzia digitalowe do jej realizacji, zoptymalizuje budżet tych działań, przygotuje media plan, ustali koszty związane z kreacją, prawami autorskimi, utworzy landing page dla każdego rynku, na którym prowadzone będą działania, zrealizuje kampanię.
Działania zaplanowane przez POT mają być realizowane od listopada br. do kwietnia 2019 roku. Budżet na przygotowanie koncepcji kampanii wraz z wynagrodzeniem dla wybranej agencji wynosi 62 tys. zł.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 5 września.
Dołącz do dyskusji: POT będzie promować Polskę za granicą jako miejsce świadczenia usług prozdrowotnych