Polowanie na VW Polo
Pod takim nietypowym hasłem przebiegała zaskakująca prezentacja prasowa nowego VW Polo, która odbyła się w dniach 16-18 maja w Klekotkach
Motywem przewodnim była zabawa słowem "Polo", a zaproszeni dziennikarze własnoręcznie "polowali" na informacje. Ta aktywna formuła zastąpiła tradycyjną konferencję prasową.
Nowe Polo to typowy miejski samochód o charakterze rodzinnym. Mały samochód, który jest jednocześnie przestronny w środku, równie bezpieczny jak większe samochody i tak jak one komfortowy i wygodny. O tych wszystkich zaletach dziennikarze mogli się przekonać podczas jazd testowych po mazurskich trasach. W ramach polowania na przygody zaproszeni goście poznali też smak podróżowania bardziej niecodziennymi środkami transportu: balonem i poduszkowcami. Upolować można było także fotografie rzadkich okazów mazurskiej fauny i flory.
Jest to kolejna prezentacja prasowa Volkswagena, przygotowana w tym roku przez Afekt dla generalnego importera VW firmy Kulczyk Tradex.
Dołącz do dyskusji: Polowanie na VW Polo