Japońskie Uniqlo otworzyło pierwszy sklep w Polsce
Japońska marka Uniqlo otworzyła w czwartek w Warszawie pierwszy sklep w Polsce, który działać będzie w formule pop-up-store. W uroczystości wziął udział ambasador Japonii w naszym kraju Miyajima Akio.
- Odpowiedź na naszą ceremonię otwarcia Uniqlo dziś rano była wspaniała. Ponad 150 fanów Uniqlo stało w kolejce, czekając na przecięcie wstęgi w obecności ambasadora Japonii w Polsce. Wraz z moim zespołem z niecierpliwością czekamy na zapewnienie najlepszej obsługi dla naszych polskich klientów - powiedziała Agata Bojas, general manager firmy w Polsce.
W asortymencie sklepu znaleźć można znaleźć odzież męską i damską, a także ubrania dla dzieci i niemowląt.
Sklep Uniqlo znalazł się w centrum handlowym Wars Sawa Junior, należącym do Atrium Real Estate. Umowa najmu obejmuje ok. 1 500 metrów kwadratowych, w tym 800 mkw. powierzchni handlowej rozlokowanej na dwóch piętrach budynku Junior. Sklep zajął lokal w którym wcześniej mieściła się perfumeria Douglas i słynny warszawski Empik.
Salon ma działać przynajmniej przez rok. Ten czas ma pozwolić marce podjąć decyzje o dalszej obecności i ewentualnym rozwoju sieci sprzedaży w naszym kraju.
Uniqlo powstało w Japonii w 1949 r.
Uniqlo to firma odzieżowa, która została założona w Yamaguchi w Japonii w 1949 roku. Jest to największa z marek w portfelu japońskiego holdingu Fast Retailing, który w ubiegłym roku rozliczeniowym (stan na 31 sierpnia 2021) zanotował sprzedaż wynoszącą około 19 mld dolarów. Marka oferuje ubrania klasyczne, dające łączyć się ze sobą w zestawy.
Hasło promujące brand to „Made for all” - ubrania dla każdego bez względu na płeć, wiek czy pochodzenie. W przeciwieństwie do innych sieciówek asortyment na półkach w sklepach Uniqlo zmienia się znacznie rzadziej.
Dołącz do dyskusji: Japońskie Uniqlo otworzyło pierwszy sklep w Polsce