„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w I półroczu 2016
W I półroczu 2016 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w I półroczu 2016 roku wyniosła 188 161 egz. W porównaniu do I półrocza 2015 roku była ona niższa o 19,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 21,75 proc. i średni wynik na poziomie 157 142 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 19,36 proc. do 97 170 egz.
Oczko niżej znalazła się „Gala” (Grupa Burda), która awansowała z miejsca piątego. Jej średni wynik jednak zmalał o 6,99 proc. do 85 054 egz.
Stawkę uzupełnia „Flesz” (Edipresse Polska) ze sprzedażą na poziomie 77 342 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 26,34 proc. Tytuł ten spadł z miejsca czwartego.
ZKDP | I półrocze | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Party Życie Gwiazd | 279 503 | 188 228 | 188 161 | 341 306 | 233 158 | 233 091 | -19,28% |
Show | 254 877 | 157 152 | 157 142 | 311 829 | 200 809 | 200 809 | -21,75% |
Viva | 153 103 | 107 633 | 97 170 | 205 902 | 120 752 | 120 497 | -19,36% |
Gala | 162 498 | 85 336 | 85 054 | 170 433 | 91 583 | 91 444 | -6,99% |
Flesz Gwiazdy & Styl | 123 473 | 92 186 | 77 342 | 173 617 | 105 478 | 104 994 | -26,34% |
W czerwcu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 176 464 egz., po spadku o 16,95 proc. Na drugiej pozycji znalazło się „Show” (153 965 egz., w dół o 19,15 proc.), a podium uzupełnia „Gala” (142 306 egz., wzrost o 22,65 proc. - jedyny w zestawieniu), która awansowała z miejsca czwartego.
Największy spadek w tym ujęciu zanotowała „Viva!” - było to 26,68 proc. do 86 888 egz.
ZKDP | czerwiec | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Party Życie Gwiazd | 246 251 | 176 531 | 176 464 | 333 137 | 212 546 | 212 479 | -16,95% |
Show | 242 447 | 153 965 | 153 965 | 296 581 | 190 423 | 190 423 | -19,15% |
Gala | 234 772 | 142 651 | 142 306 | 199 970 | 116 462 | 116 025 | 22,65% |
Viva | 135 058 | 97 173 | 86 888 | 198 048 | 118 510 | 118 510 | -26,68% |
Flesz Gwiazdy & Styl | 118 250 | 90 568 | 75 042 | 163 096 | 100 079 | 99 595 | -24,65% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w I półroczu 2016