Partner of Promotion i Sopexa będą promować polskie jabłka w Afryce i Azji
Agencje Partner of Promotion i Sopexa przygotują na zlecenie Związku Sadowników RP kampanie promujące jabłka w takich krajach jak Egipt, Algieria, Wietnam i Hongkong. Łączny budżet tych działań wynosi 4,5 mln euro netto.

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg Związku Sadowników na realizację dwuletniej kampanii promocyjnej pod hasłem „Teraz jabłka europejskie”, która ma być prowadzona w Wietnamie i Hongkongu.
Firma Sopexa po wygranym przetargu przygotuje kampanię „Czas na jabłka Europy” w Egipcie i Algierii.
Obie kampanie mają trwać po dwa lata i ruszą najwcześniej w styczniu 2017 roku. Ich łączny budżet wynosi 4,5 mln euro netto.
Związek Sadowników RP nie podał nazw i liczby innych agencji, które brały udział przetargach dotyczących tych zleceń.
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion i Sopexa będą promować polskie jabłka w Afryce i Azji
a Sopexa to francuska firma notowana na paryskiej gieldzie, jej szefem jest niejaki Dariusz Kuśnierz, ktoremu Centrala w Paryzi kazała wejsc na polski rynek i promowac polskie produkty zywnościowe na polskim rynku, bo POlacy juz nie chca nia francuskich serkow ani francuskiego winka ani francuskiego koniaku.