Orico: Znajdź różnicę. Różnica to twoje zdrowie
Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa sosów sojowych Orico.Akcja przebiega pod hasłem "Znajdź różnicę. Różnica to twojezdrowie".
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Orico pokazuje dwa talerzez kotletami: schabowym i sojowym, podkreślając, że na tym drugimjest "tyle samo smaku, mniej kalorii". Przekaz ma przełamaćdotychczasowe negatywne opinie na temat wyrobów z soi i zaznaczyć,że różnią się one od innych produktów jedynie tym, że sązdrowsze.
Akcja pod hasłem "Znajdź różnicę. Różnica to twoje zdrowie"obejmuje reklamy double billboard, link TXT i rectangle w serwisachtakich jak Wirtualna Polska, Onet, Interia, Smaker.pl, Kuchnia.o2;mailingi do użytkowników portalu Tlen.pl; spot w radiu internetowymOpen.FM). Kreację i produkcję kampanii przygotowała agencjareklamowa Opus B, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął siędom mediowy Mediaedge.
Dołącz do dyskusji: Orico: Znajdź różnicę. Różnica to twoje zdrowie