TVP Sport liderem w październiku. 0,013 proc. udziału Canal+ Sport 3
W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Fightklub, a na czele spadków uplasował się nSport+. Canal+ Sport 3 zanotował 0,013 proc. udziału, a Canal+ Sport 4 - 0,002 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział TVP Sport w październiku 2019 roku wyniósł 1,47 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 124,20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi był Polsat Sport, którego udział wzrósł o 73,27 proc. do poziomu 0,75 proc.
Podium uzupełnia Eurosport 1. Wynik tej stacji w październiku br. wyniósł 0,36 proc. Zwiększył się o 79,70 proc.
14. pozycję, z udziałem wynoszącym 0,014 proc. (po wzroście o 133,33 proc. - największym w zestawieniu), zajął kanał Fightklub.
Z kolei największy spadek w zestawieniu odnotował będący jedenasty w zestawieniu nSport+, którego udział zmniejszył się o 25,81 proc. do 0,05 proc. Rok wcześniej stacja ta była dziesiąta.
Od września w panelu Nielsen Audience Measurement dostępne są dwa nowe kanały platformy Canal+: Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4, które uruchomione zostały 10 lipca br. Pierwsza z tych stacji w październiku zanotowała 0,013 proc. udziału, a druga - 0,002 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w październiku br. również zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 1,20 proc., po wzroście o 100,67 proc.
Drugi był Polsat Sport (0,47 proc.; + 49,53 proc.), a trzeci - Eleven Sports 1 (0,25 proc.; + 60 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 161,70 proc. do 0,25 proc., zanotował tutaj Eurosport 1. Z kolei najwięcej stracił Eurosport 2 - było to 20 proc. do 0,04 proc.
Dołącz do dyskusji: TVP Sport liderem w październiku. 0,013 proc. udziału Canal+ Sport 3
Kanał po prostu nie podpisał umowy z Nielsenem, dlatego nie obejmuje panelu telemetrii.Jak kanał jest bez reklam, to nie opłaca mu się podpisywać umowy z Nielsenem, bo straciłby tylko na tym.