SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Info dogania TVN24, rekordowe wyniki Polsat News. Ostro w dół Superstacja

W lutym br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, a na drugim miejscu umocniło się TVP Info. Najlepszy wynik w historii zanotował Polsat News, a najwięcej straciła Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w lutym 2020 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,34 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 3,56 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę zajęło TVP Info, którego oglądalność zbliżyła się do liderującego TVN24. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 4,25 proc. (po wzroście o 30,62 proc. - drugim największym w zestawieniu).

Rekordowy wynik Polsat News

Podium uzupełnia Polsat News, który awansował z czwartej lokaty. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,34 proc. udziału, po wzroście względem lutego 2019 roku o 53,02 proc. Stacja od 20 września ub.r. w ramach testów nadaje na multipleksie czwartym DVB-T w m.in. Warszawie, Katowicach, Poznaniu oraz Trójmieście.

Na kolejną pozycję spadł kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,04 proc. Jego wynik względem lutego zeszłego roku spadł o 0,96 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego wyniósł 0,40 proc. (bez zmian).

Zyskuje w wPolsce.pl, traci Superstacja

Ostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która nadaje od czerwca 2017 roku. W grudniu 2017 roku kanał ten pojawił się w ofercie operatorów płatnej telewizji, a od marca ub.r. reklamy stacji są sprzedawane przez Polsat Media. Średni rynkowy udział Telewizji wPolsce.pl w lutym br. wyniósł 0,004 proc., po wzroście względem lutego ub.r. o 300 proc. - największym w zestawieniu.

Z kolei najwięcej straciła Superstacja, która w zestawieniu spadła z szóstej na siódmą lokatę. Jej wynik zmniejszył się o 61,31 proc. do 0,07 proc. udziału. Pod koniec września ub.r. wystartowała nowa ramówka Superstacji, w ramach której codziennie nadawane są trzy godziny premierowego programu. Zmianie uległa oprawa kanału oraz pojawili się nowi prowadzący. - Będziemy pierwszym polskim telewizyjnym tabloidem - zapowiedział Grzegorz Jankowski, dyrektor programowy Superstacji, który pracował nad nową ramówką od lipca ub.r.

Największy udział (5,28 proc.) wśród grup kanałów newsowych w lutym br. miała Telewizja Polska, mająca w portfolio stacje TVP Info oraz TVP3 i notująca wzrost o 22,93 proc. Stacje te wyprzedziły anteny newsowe Telewizji TVN, których udział jednak zwiększył się o 3,25 proc. do 4,74 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).

Grupa komercyjna dla TVN24

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w lutym 2020 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,40 proc., po wzroście o 1,95 proc.

Na drugim miejscu umocniło się TVP Info (1,66 proc. udziału, do góry o 29,68 proc.). W tym ujęciu trzeci był Polsat News (0,85 proc.; + 64,98 proc.), który awansował z miejsca czwartego.

Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja Republika - udział tej stacji wzrósł o 137,50 proc. do 0,02 proc. Również i tutaj największy spadek - o 64,37 proc. do 0,03 proc. - odnotowała Superstacja.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,70 proc. udziału, po wzroście o 0,19 proc.

Dołącz do dyskusji: TVP Info dogania TVN24, rekordowe wyniki Polsat News. Ostro w dół Superstacja

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
Midas Jankowski w formie.
odpowiedź
User
Seba
Szok, niedowierzanie, prywatny kodowany kanał vs naziemna ogólnopolska tv
odpowiedź
User
Tomasz
Szok, niedowierzanie, prywatny kodowany kanał vs naziemna ogólnopolska tv

Rozumiem, że przyczyną wzrostu oglądalności TVPINFO o ponad 30% jest fakt kodowania prywatnego TVN24?
Weź idź lepiej umyj ręce...
odpowiedź