Nowy produkt na rynku badan ekspozycji reklamowych
Firma HBK-monitoring uruchomiła badania ekspozycji marek i produktów w gazetkach promocyjnych hipermarketów i sieci handlowych ogólnobranżowych i RTV AGD.
Od października w monitoringu są gazetki 28 sklepów sieciowych. Dostępne dane zawierają m.in. nazwę producenta, marki, produktu, kategoryzację branżową, nazwę sklepu, powierzchnię reklamową (w odniesieniu do całej strony gazetki) oraz wartość reklamową ekspozycji (według metodologii własnej HBK).
TOP10 producentów prezentowanych w gazetkach promocyjnych hipermarketów i sieci ogólnobranżowych w październiku przedstawia się następująco:
Łączna powierzchnia | Wartość reklamowa | |
UNILEVER BESTFOODS | 12,95 | 1 124 319,69 zł |
PROCTER&GAMBLE | 10,39 | 916 236,99 zł |
NESTLE | 8,62 | 744 338,13 zł |
HENKEL | 7,84 | 711 029,32 zł |
TESCO (marki własne) | 5,49 | 474 720,00 zł |
ALBERT (marki własne) | 5 | 446 400,00 zł |
GEANT (marki własne) | 4 | 360 000,00 zł |
DANONE | 4,08 | 352 184,08 zł |
PHILIPS | 3,86 | 337 009,51 zł |
MASTER FOODS | 3,48 | 302 532,73 zł |
(Łączna powierzchnia - łączna ilość stron w monitorowanych gazetkach)
Dołącz do dyskusji: Nowy produkt na rynku badan ekspozycji reklamowych