SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy prezes na czele władz Stowarzyszenia ProMarka

18 maja 2006r. Walne Zebranie Członków Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka wybrało nowego prezesa, sześciu członków do zarządu i dwóch do komisji rewizyjnej.

Ponadto członkowie ocenili działalność ProMarki w roku 2005/2006 i zatwierdzili priorytety ProMarki na rok 2006/2007.

Nowym prezesem została Małgorzata Faraś z firmy Kraft Foods Polska, która zastąpi Jacka Dzierwę z firmy Procter & Gamble kończącego drugą kadencję. Jacek Dzierwa po dwóch dwuletnich kadencjach uznał za dobry standard i dobrą praktykę aby na stanowisku prezesa dokonać rotacji, która korzystnie wpłynie na dalszy rozwój organizacji i podjął decyzję, aby nie kandydować na kolejną trzecią kadencję Prezesa Zarządu ProMarki. „Czteroletni okres pełnienia funkcji Prezesa był dla mnie wielkim zaszczytem oraz źródłem zawodowej i osobistej satysfakcji. Jednocześnie w dalszym ciągu jestem gotów służyć Stowarzyszeniu swoją wiedzą i doświadczeniem, zatem uznaję za naturalne aby kandydować do składu Komisji Rewizyjnej” – podkreśla Jacek Dzierwa. Walne Zebranie wybrało Jacka Dzierwę do nowego składu Komisji Rewizyjnej.

Do zarządu ponadto Walne Zebranie członków wybrało na kolejną kadencję Michała Dworaka z Inco-Veritas; Izabelę Sadowską z Unilevera i Agnieszkę Wąsak z Nestle. Nowymi członkami zarządu zostali: Łukasz Blikle z A.Blikle; Joanna Ciszewska z Cadbury-Wedel; Cezary Kołodziejczyk z Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris. Ponadto w składzie zarządu do końca kadencji pozostają: Małgorzta Skonieczna z Pepsi; Piotr Kowalski z Seni – Grupa TZMO; Jarosław Kutelski z Masterfoods oraz Magdalena Potocka z LU Polska.

Natomiast do Komisji Rewizyjnej wybrano: Jacka Dzierwę z Procter & Gamble oraz Roberta Kamińskiego z Kamis-Przyprawy, którzy dołączyli do Jolanty Samosiuk z Ferrero Polska.

Nowa prezes przyjęła funkcję prezesa Stowarzyszenia ProMarka, jako ważne wyzwanie, do którego podejdzie z należytą starannością. Jak sama podkreśla – „Wierzę, że moje doświadczenie i wieloletnie zaangażowanie w prace grup roboczych w ProMarce pozwoli na należyte wypełnienie powierzonej funkcji. Wypracowywanie wspólnych dla tak szerokiej gamy członków stanowisk oraz ich obiektywie prezentowanie jest bardzo trudnym wyzwaniem. Jednak jestem przekonana, że moje zaangażowanie i wspólna praca z przedstawicielami firm i z zarządem pozwolą na zapewnienie dalszego rozwoju organizacji oraz realizację głównych celów ProMarki”.

Walne Zebranie Członków pozytywnie oceniło projekty zrealizowane przez ProMarkę w minionym roku, a w szczególności zaangażowanie ProMarki w tworzenie systemu samoregulacji w reklamie.  „Ten projekt jest bardzo ważny dla wszystkich reklamodawców w Polsce.  Wypracowanie Kodeksu i sposobu działania systemu wymagał od naszych przedstawicieli dużego zaangażowania i zdyscyplinowania podczas prac grupy inicjatywnej.  Prace prowadzone były z udziałem trzech najistotniejszych stron: przedstawicielami mediów, agencji reklamowych i reklamodawców reprezentowanych przez ProMarkę. Pokładamy duże nadzieje w nowej organizacji i będziemy dążyć do tego aby Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy, skutecznie i sprawnie realizował wytyczone cele” – podkreśla prezes ProMarki, Małgorzata Faraś. Głównymi priorytetami ProMarki, postawionymi przez członków na rok 2006/2007 będą: ochrona marki, ochrona i wspieranie etycznej samoregulacji reklamy w Polsce, budowanie wartości marki oraz promowanie pozycji Stowarzyszenia ProMarka. Te priorytety wynikają z kontynuacji obranej dwa lata temu strategii zaangażowania stowarzyszenia w sprawy również pośrednio związane z promowaniem i budową pozycji marki w Polsce. Nowe priorytety rozszerzają zatem zakres zainteresowań tematycznych stowarzyszenia.


Władze ProMarki po Walnym Zebraniu Członków z 18.05.2006r.

Zarząd:
Komisja Rewizyjna:
Małgorzta Faraś (Kraft Foods Polska) Prezes
Jacek Dzierwa (Procter & Gamble)
Małgorzata Skonieczna (Pepsi)
Robert Kamiński (Kamis-Przyprawy)
Łukasz Blikle (A.Blikle)
Joanna Ciszewska (Cadbury Wedel)
Jolanta Samosiuk (Ferrero Polska)
Michał Dworak (Inco - Veritas)
Cezary Kołodziejczyk (Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris)
Piotr Kowalski (Seni – Grupa TZMO SA)
Jarosław Kutelski (Masterfoods)
Magdalena Potocka (LU Polska)
Izabela Sadowska (Unilever)
Agnieszka Wąsak (Nestle)


Biuro:
Aleksander Krzyżowski - Dyrektor Generalny
Piotr Maj - Project Manager
Dorota Szczerbicka - Public Relations Manager

Dołącz do dyskusji: Nowy prezes na czele władz Stowarzyszenia ProMarka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl