Nowy dyrektor marketingu w delikatesach Alma
Anna Barabasz została dyrektorem marketingu sieci delikatesów AlmaMarket. Zajmująca do tej pory to stanowisko Ivo Makówka będziekierował działem public relations firmy.
Anna Barabasz jako nowy dyrektor marketingu Alma Market jestodpowiedzialna za budowanie i efektywne wdrażanie strategiimarketingowej firmy, zarządzanie projektami marketingowymi oraz zawspółpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.
Barabasz wcześniej pracowała na stanowisku takim samymstanowisku w Wawel S.A oraz jako group brand manager w MaspexWadowice. Przez wiele lat związana była z agencją reklamową ART FMnależącą do Broker FM (obecnie Heads Advertising), w której pełniłafunkcję client service director. Była także pracownikiem naukowymna Wydziale Zarządzania krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej itrenerem zarządzania personelem, negocjacji i komunikacji.
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor marketingu w delikatesach Alma