SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy dyrektor marketingu w delikatesach Alma

Anna Barabasz została dyrektorem marketingu sieci delikatesów AlmaMarket. Zajmująca do tej pory to stanowisko Ivo Makówka będziekierował działem public relations firmy.

Anna Barabasz jako nowy dyrektor marketingu Alma Market jestodpowiedzialna za budowanie i efektywne wdrażanie strategiimarketingowej firmy, zarządzanie projektami marketingowymi oraz zawspółpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.

alma

Barabasz wcześniej pracowała na stanowisku takim samymstanowisku w Wawel S.A oraz jako group brand manager w MaspexWadowice. Przez wiele lat związana była z agencją reklamową ART FMnależącą do Broker FM (obecnie Heads Advertising), w której pełniłafunkcję client service director. Była także pracownikiem naukowymna Wydziale Zarządzania krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej itrenerem zarządzania personelem, negocjacji i komunikacji.

Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor marketingu w delikatesach Alma

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl