Nowy dyrektor marketingu BT
Michał Szustak objął stanowisko dyrektora marketingu BT na region Europy Centralnej i Wschodniej
Michał Szustak, który jest byłym piłkarzem KS Polonia, będzie koordynował działania marketingowe BT w regionie CEE. Do jego obowiązków należy m.in. segmentacja klientów, strategia rynkowa, budowanie wizerunku firmy oraz dbałość o komunikację rynkową.
„Cieszą mnie nowe wyzwania, które teraz staną przede mną” – mówi Michal Szustak. „BT jest jednym z wiodących dostawców usług i rozwiązań komunikacyjnych na świecie. Korporacja posiada doskonałą reputacją i imponuje innowacyjnością.” – podkreśla Michał Szustak.
Przed podjęciem nowej funkcji w BT Poland odpowiadał za marketing w firmie NextiraOne Polska. Wcześniej, w latach 2000-2004 związany był z firmą TeliaSonera IC - międzynarodowym oddziałem największego operatora telekomunikacyjnego w Skandynawii i regionie Morza Bałtyckiego. Pełniąc obowiązki dyrektora marketingu i PR był odpowiedzialny za koordynację działań marketingu w Polsce, Czechach i na Węgrzech.
W latach 1996-2000 sprawował kolejno funkcję szefa zespołu sprzedaży, a następnie kierownika działu sprzedaży bezpośredniej w Polkomtel S.A., gdzie odpowiadał między innymi, za projekt segmentacji i obsługi największych klientów biznesowych - Key Account Management - sieci Plus GSM.
Michał Szustak jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Ukończył studia podyplomowe o specjalności zarządzanie i marketing oraz finanse i rynek międzynarodowy. Ponadto posiada dyplomy MBA w specjalności finanse międzynarodowe oraz marketing.
BT jest wiodącym dostawcą rozwiązań komunikacyjnych dla dużych przedsiębiorstw. Współpracuje z ponad 10 000 organizacji w ponad 50 krajach i dostarcza swoje usługi do ponad 170 państw.
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor marketingu BT