Nowa struktura Agencji 180° Public Relations
Agencja 180°Public Relations, należąca do Grupy Leo BurnettWarszawa zakończyła proces tworzenia nowej struktury.
Z dniem 1 sierpnia utworzono w strukturze 180° Public Relationsnowe stanowisko Executive PR Director, które objął Bartosz Cholawo,wcześniej związany m.in. z McCann Worldgroup oraz British AmericanTobacco. Będzie odpowiadał za projekty new business oraz nadzór iprowadzenie prac dla kluczowych klientów (m.in. Lockheed Martin), atakże koordynował działania komunikacyjne grupy Leo Burnett.
Jednocześnie, do zespołu Agencji na stanowiska PR Managerówdołączyły ostatnio Natalia Bączyk (wcześniej zajmująca się PRagencji V&P i jej klientów) oraz Ewa Papiz, pracującapoprzednio na stanowisku PR Managera m.in. w GfK Polonia.
Bąćzyk podjęła obowiązki związane z nadzorem i obsługą projektówdla Diageo (marka Smirnoff), jakie realizuje w zespole z PRManagerem, Edytą Pomirską, która dołączyła do Agencji w czerwcu br(wcześniej pracowała w agencjach Open Point i Publink). Ewa Papiz,wraz z Junior PR Managerem, Urszulą Kwaśną, która także wzmocniła wczerwcu zespół Agencji, prowadzi długoterminowe projekty dla firmyAMBRA SA oraz działania PR dla kolejnej marki z portfolio Diageo -Baileys.
Agencja 180° Public Relations powstała w 1999 roku w ramachGrupy Leo Burnett Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Nowa struktura Agencji 180° Public Relations