Nowa Kampania Żywca
Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku piwa Żywiec jako "wizytówki Polski"
W wyniku prac zespołu marketingu kierowanego przez Remigiusza Rawę oraz agencji reklamowej JUST zostały wypracowane założenia kampanii: "Żywiec - najlepsze polskie piwo". Nawiązując do rozszerzenia Unii Europejskiej wykorzystano fakt, że każdy z narodów posiada symbol lub symbole bezpośrednio z nim kojarzone. Często są one powodem uzasadnionej dumy. Jednym z powodów do dumy dla Polaków może być marka Żywiec. Wszystkie to elementy wykorzystano w pierwszej fazie strategii komunikacji dla marki Żywiec. Określone wcześniej cele komunikacji Żywca zostały potwierdzone przez badania konsumenckie przeprowadzone przez IQS/Quant. Od pierwszego czerwca 2004 rozpoczęła się kampania bilbordowa wykorzystująca dziewięć krajów i ich symbole (Czechy, Niemcy, Austria, Francja, Włochy, Norwegia, Grecja, Anglia, Hiszpania). 8 czerwca rozpocznie się kampania telewizyjna bazująca na tych samych pomysłach kreatywnych. W drugiej połowie czerwca zostanie wprowadzony dziesiąty pomysł kreatywny koncentrujący się na Polsce i Żywcu. Kampania potrwa do drugiej połowy lipca.
Planowaniem i zakupem czasu antenowego zajmuje się dom mediowy Brand & Media OMD, a planowaniem i zakupem outdooru dom mediowy Media Concept. Za strategię komunikacji odpowiedzialna jest agencja reklamowa JUST.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowa Kampania Żywca