SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Tymbark Świeże pomidory

13 lutego rusza nowa kampania zrealizowana przez agencję Euro RSCG Warsaw dla Maspex Wadowice.

Celem akcji jest poinformowanie o tym, że Tymbark ma w swojej ofercie sok ze świeżych pomidorów oraz komunikowanie wysokiej jakości produktów marki Tymbark.

”Świeże Pomidory prosto z krzaka” to główny przekaz reklamy promującej pomidorowy sok Tymbark w dwóch wariantach: Classic i Pikantnym.  Koncept kreatywny filmu to opiera się na pełnym swobody i naturalności przedstawieniu świeżych, dorodnych, soczystych pomidorów w pięknych i przyciągających uwagę kadrach. Istotnym elementem spotu jest spontaniczna muzyka. Nowoczesna aranżacja jak zwykle w Tymbarku wykorzystuje motyw przewodni piosenki Skaldów – „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”.

Reklamę będzie można oglądać w TVP, TVN, Polsat, Discovery, At Media.

Grupę docelową kampanii stanowią młodzi smakosze - głównie mężczyźni.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Tymbark Świeże pomidory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl