Nowa kampania reklamowa sieci Idea
argonauts przygotowali kampanię internetową dla PTK Centertel pt. "Plan codzienny"
Kampania internetowa wykorzystuje i rozwija główny motyw graficzny kampanii reklamowej, który stanowią żółte usta. Internauci zobaczą kilka różnych animacji w technologii flash, nawiązujących do przygotowanych przez G2 kampanii w innych mediach. Animacje mają zachęcić do rozmawiania i wymiany poglądów za pośrednictwem telefonu komórkowego po wyjątkowo niskich cenach: codziennie aż 20 minut za 1,50 zł netto.
Kampanię banerową, zestaw tapet i wygaszaczy oraz grę interaktywną dostępną na stronie internetowej Idea.pl przygotowali Dominik Zacharski i Tomasz Dubielewicz (dyrektorzy kreatywni). Na jednym z portali uruchomiono również animowany kursor w formie charakterystycznych ust. Kampania rozpoczęła się 26 kwietnia 2004 i stanowi uzupełnienie szeroko zakrojonych działań ATL i TTL.
Banery zamieszczone będą na następujących stronach internetowych: Onet, Gazeta, WP, Gratka, Trader, Twojstyl, PDAclub, Bankier, Interia, Expander, Przekroj, Wprost, Autocentrum, Money, FilmWeb, Stopklatka.
Argonauts współpracują z PTK Centertel od dziewięciu miesięcy. Dla Idei zrealizowali około 30 projektów, w tym 20 kampanii.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa sieci Idea