Nikon wybrał Feedback / Hill & Knowlton
Feedback / Hill & Knowlton dołączył do grona agencji współpracujących z Nikon Polska
Nikon, światowy lider branży fotograficznej, powierzył obsługę działań PR w Polsce agencji Feedback / Hill & Knowlton. Umowa została zawarta na czas nieokreślony i obejmuje komunikację korporacyjną, marketingową, PR produktu, media relations oraz sponsoring. Account Managerem z ramienia agencji jest Monika Holder.
Sprawa testów sprzętu pozostała w rękach firmy Nikon. Zajmuje się tym Agnieszka Bischoff.
Od stycznia br. budżet strategiczno-kreatywny Nikona jest obsługiwany przez agencję Paralotna, odpowiedzialną za przygotowanie kampanii aparatów D70, Coolpix SQ
i obiektywów Nikkor. Osobą odpowiedzialną za tego klienta jest Radek Maciorowsk.
Przygotowaniem strategii mediowej i zakupem mediów dla marki Nikon zajmuje się Dom Mediowy Media Group. Obsługą firmy Nikon zajmuje się Monika Reks.
Dołącz do dyskusji: Nikon wybrał Feedback / Hill & Knowlton