Nietypowa "Przyjaciółka"
Tygodnik "Przyjaciółka" dołącza VCD z filmem "Ogniem i mieczem"
Płyta z filmem, który okazał się kinowym hitem, jest doskonałym prezentem nie tylko dla czytelniczek pisma, ale także dla ich dzieci, "Ogniem i mieczem" jest bowiem lekturą szkolną - informuje nadawca.
Wydanie z płytą VCD wsparte jest silną kampanią promocyjną w TV, radiu, prasie, internecie oraz w tytułach Edipresse. W sprzedaży od 24 do 30 lipca.
* Średnia sprzedaż "Przyjaciółki" I-IV 2003 - 535 376 egz., ZKDP, przewaga w stosunku do najbliższego konkurenta (Pani Domu) o ponad 139 000 egz., ZKDP; Wpływy reklamowe Przyjaciółki I-VI 2003 - 19 766 650 zł, przewaga w stosunku do najbliższego konkurenta (Naj) o 4,5 mln zł, Expert Monitor.
Edipresse
Dołącz do dyskusji: Nietypowa "Przyjaciółka"