Nie przeszkadzaj Cortinie
Kampania reklamowa nowej Cortiny firmy Schöller
Celem kampanii jest wsparcie nowej Cortiny. Schöller zmienił recepturę lodów i ich opakowanie. W kampanii podkreślono cechy nowej Cortiny: mleczną czekoladę z orzechami, delikatne lody i gęste nadzienie. Towarzyszy jej hasło: "Taka mała codzienna przyjemność".
Spot powstał w Kapsztadzie (RPA) z udziałem miejscowych aktorów. Reżyserię powierzono Łukaszowi Zadrzyńskiemu, a muzykę skomponował Andrzej Smolik. Kreację opracował zespół Publicisu. Na potrzeby kampanii przygotowano trzy wersje spotu: 30-, 15- i 10-sekundową.
Cortina to lody produkowane przez firmę Schöller należącą do koncernu Nestle. Należy do kategorii tzw. lodów impulsowych, czyli kupowanych pod wpływem chwili. Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20-29 lat mieszkający w miastach. Na polskim rynku lody te są obecne od 1995 roku.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nie przeszkadzaj Cortinie