SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nela Mała Reporterka bohaterką kampanii lojalnościowej Stokrotki

Sieć sklepów Stokrotka wystartowała z nową kampanią lojalnościową dla klientów. Jej bohaterką jest podróżniczka i autorka książek dla dzieci "Nela Mała Reporterka".

Kampania Stokrotki ma zwrócić uwagę klientów na temat zagrożonych gatunków zwierząt. Od 24 sierpnia do 31 października do zakupów w sklepach sieci za min. 30 zł dokładane są naklejki, które można kolekcjonować w stworzonym we współpracy z ambasadorką albumie o zagrożonych gatunkach zwierząt. Dodatkowo biorąc udział w akcji klienci mogą dokonać zakupu maskotek z postaciami zagrożonych gatunków w promocyjnej cenie.

W ramach działań stworzono także aplikację mobilną „Stokrotka Zagrożone Gatunki Zwierząt”, dzięki której zdobyte naklejki można zbierać w wirtualnym albumie. Niektóre z naklejek umożliwiają obejrzenie wybranych zwierząt w 3D w rozszerzonej rzeczywistości. 9 września natomiast w Lublinie odbędzie się spotkanie z Nelą Małą Reporterką, gdzie opowie o podróżach i zagrożonych gatunkach zwierząt.

Sieć sklepów Stokrotka zaangażowała się w ramach akcji w ochronę zwierząt - zaadoptowała niedźwiedzia brunatnego w ZOO w Zamościu.

Działania promocyjne wokół akcji obejmą telewizję, radio ogólnopolskie, outdoor i materiały w sklepach sieci Stokrotka.

Stokrotka Sp. z o.o. stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding S.A. notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Dołącz do dyskusji: Nela Mała Reporterka bohaterką kampanii lojalnościowej Stokrotki

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Antoni
Tak bardzo chciałbym Wieloryba Wieśka
0 0
odpowiedź
User
Antoni
Tak bardzo chciałbym Wieloryba Wieśka
0 0
odpowiedź
User
kaos
Wiecie co, może zacznijcie myśleć o całości kampanii, zanim ją uruchomicie. Pluszaki z zagrożonymi gatunkami? To brzmi bardzo źle.
0 0
odpowiedź