NBP planuje kampanię promującą Centrum Pieniądza
Narodowy Bank Polski planuje kampanię reklamową promującą Centrum Pieniądza - interaktywną placówkę edukacyjno-wystawienniczą. Będzie szukać agencji do realizacji tych działań – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Centrum Pieniądza NBP to placówka edukacyjno-wystawiennicza zlokalizowana w Warszawie, na powierzchni 2 tys. m. kw., tworzy ją 16 sal tematycznych, w których multimedialna ekspozycja opowiada historię pieniądza.
NBP planuje jeszcze w tym roku przeprowadzić kampanię promującą Centrum Pieniądza. Przeznaczy na nią, według wstępnych szacunków, ok. 208 tys. euro. Na obecnym etapie bank nie podaje konkretnego terminu realizacji i szczegółów zaplanowanych działań promocyjnych placówki.
Wiadomo jedynie, że będzie wybierać do ich realizacji, w drodze przetargu, agencję reklamową. Przetarg ma zostać ogłoszony pod koniec lutego br.
Dołącz do dyskusji: NBP planuje kampanię promującą Centrum Pieniądza