„Nadzwyczajne lato z Activią” (wideo)
Danone Polska realizuje kampanię pod hasłem „Nadzwyczajne lato z Activią”, która promuje nowe smaki jogurtów Activia. Towarzyszy jej akcja, która pozwala uzyskać zniżkę na zakupy w sklepach New Balance lub wygrać vouchery do nich.
Kampania wspiera wejście na rynek dwóch smaków „Activi do picia Pełne Ziarna”: truskawkowego oraz malinowo-jagodowego. Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty reklamowe: pierwszy z nich przypomina, że to co kobiety robią na co dzień jest nadzwyczajne - stają się dla najbliższych mistrzyniami. Druga reklama pokazuje, że by sprostać tym codziennym czynnościom trzeba się zdrowo odżywiać i dobrze czuć, a właśnie Activia jest idealnym wyborem.
Spoty emitowane są w głównych kanałach telewizyjnych oraz na portalach internetowych. Działania prowadzone są też na YouTube i Facebooku.
Akcja promocyjna została opracowana przez Y&R. Kreację w internecie przygotowała agencja VML, zaś za planowanie mediów odpowiadał Mediacom.
Kampanii towarzyszy zabawa, w ramach której należy kupić pięć dowolnych Activii, aby odebrać 20 proc zniżki na sportową kolekcję w sieci sklepów New Balance. Można również wziąć udział w konkursie na stronie activia.pl, gdzie do wygrania są vouchery na zakupy o wartości 400 zł i 1 000 zł.
Dołącz do dyskusji: „Nadzwyczajne lato z Activią” (wideo)