'Na dobre i na złe' dalej jest hitem Dwójki
Kolejna jesienna seria 'Na dobre i na złe', którą Dwójka pokazuje wniedzielne popołudnia, cieszy się większą popularnością niż edycjaemitowana rok temu, chociaż ma nieco niższy udział w rynku. Serialnadal zdecydowanie wygrywa z konkurencją.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki nowej serii "Nadobre i na złe" obejrzało w TVP 2 średnio 5,84 mln widzów przyudziale w rynku telewizyjnym na poziomie 51,11 proc. w grupie 4+ iw 44,66 proc. w komercyjnej grupie docelowej (16-49).
W analogicznym okresie ubiegłego roku serial miał mniej widzów(oglądało go średnio 5,48 mln osób), ale notował lepszy udział wrynku (w grupie 4+ było to 52,54 proc., a w 16-49 - 48,71proc.).
W czasie emisji "Na dobre i na złe" (niedziele między 16.00 a17.00), TVP 2 jest zdecydowanym liderem pod względem gromadzonejwidowni. Na drugim miejscu znajduje się TVP 1, która w tym paśmienadaje m.in. seriale przyrodnicze i "Między mamami" - pozycje teprzyciągają 1,22 mln widzów. Dalej plasują się: TVN (1,13 mln; "Mamtalent!", "Co za tydzień") i Polsat (860 tys.; m.in. "Wielkawygrana - Graczykowie", "Formuła 1", "Piotr Bałtroczyk nażywo").
Oglądalność nowej serii "Na dobre i na złe" odcinek poodcinku
Wszyscy4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
21-09-2008 | 6 562 026 | 51,95% | 46,48% |
28-09-2008 | 5 199 671 | 49,08% | 41,51% |
05-10-2008 | 5 745 563 | 52,08% | 45,56% |
średnia | 5 836 542 | 51,11% | 44,66% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiserialu
Wszyscy4+ | ||
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 2 - Na dobrei na złe | 5 836 542 | 51,11% |
TVP 1 | 1 223 385 | 10,71% |
TVN | 1 134 802 | 9,94% |
Polsat | 859 357 | 7,52% |
Profil widowni "Na dobre i na złe"
ADH% | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 35,54% | 74 |
Kobiety | 64,46% | 124 | |
Wiek | 4- 9 | 1,96% | 31 |
10-15 | 3,74% | 49 | |
16 - 19 | 3,11% | 50 | |
20 - 24 | 3,88% | 44 | |
25 - 29 | 4,11% | 48 | |
30 - 34 | 6,92% | 88 | |
35 - 39 | 5,45% | 81 | |
40 - 44 | 6,03% | 92 | |
45 - 49 | 8,59% | 111 | |
50 - 54 | 12,67% | 154 | |
55 - 59 | 11,71% | 163 | |
60+ | 31,83% | 173 | |
Wlk.miasta | Wieś | 35,93% | 94 |
< 50 tys. | 25,46% | 107 | |
50-100 tys. | 10,55% | 118 | |
100-200 tys. | 7,82% | 98 | |
> 200 tys. | 20,23% | 97 | |
Zawód | Top management | 6,37% | 77 |
Pracownicyszczebla średniego | 12,86% | 96 | |
Pracownicyfizyczni i rolnicy | 18,64% | 95 | |
Emeryci | 44,14% | 171 | |
Inne | 17,99% | 55 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 50,98% | 115 |
Średnie | 30,83% | 102 | |
Wyższe | 12,49% | 105 | |
Inne | 5,70% | 41 |
Dołącz do dyskusji: 'Na dobre i na złe' dalej jest hitem Dwójki