SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „CKM” wyprzedziło „Logo”

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w kwietniu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu 2017 roku wyniosła 33 870 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 30,33 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 7,33 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 27 628 egz.

Oczko niżej uplasowało się „CKM” (Marquard Media Polska), które awansowało z czwartego miejsca. Jego wynik sprzedażowy zmalał o 10,55 proc. do 19 667 egz.

Z kolei na czwartą pozycję spadło „Logo” (Agora). Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu - o 36,29 proc. do 16 344 egz.

Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w kwietniu br. poszedł w dół o 2,39 proc. do poziomu 17 661 egz.

W porównaniu do poprzedniego miesiąca dwa z czterech miesięczników męskich zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskało „CKM - było to 5,74 proc. Również i tutaj największy spadek, wynoszący 21,52 proc., odnotowało „Logo”.

Wynik miesięcznika „Forbes” zmniejszył się tutaj o 37,19 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „CKM” wyprzedziło „Logo”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Dlaczego nie robicie zestawienia wpływów z reklamy... chyba tu to najlepiej Esquire....
0 0
odpowiedź