SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Medialny budżet RSA dla Starcom

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej RSA.

Wartość medialnego budżetu grupy, wcześniej funkcjonującej pod nazwą Royal & Sun Alliance, szacuje się na około 50 milionów funtów.

W finałowej fazie przetargu Starcom (należący do Publicis Groupe) pokonał dom mediowy Universal McCann (Interpublic Group), który obsługiwał w tym zakresie ubezpieczyciela od maja 2004 roku. Wcześniej z rywalizacji odpadły OMD (Omnicom), Aegis Media i Mediaedge:cia (WPP Group).

Budżet obejmuje 47 różnych marek należących do RSA, które są obecne w sumie w 130 krajach.

Dołącz do dyskusji: Medialny budżet RSA dla Starcom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl