Media Trend 2002
Najważniejsze nagrody medialne rozdane dla: tvn, Agory ..
Podczas czwartkowej uroczystej gali zostały ogłoszone wyniki trzeciej edycji Konkursu "Media Trend", którego organizatorem jest krakowska firma szkoleniowa Eskadra. Wyróżniono najciekawsze, najskuteczniejsze i najbardziej innowacyjne projekty marketingowe zrealizowane przez media.
Nagrody dla mediów:
Autopromocja medium
Radio RMF FM: "Oddałem głos na muzykę w RMF FM"
Prasa łódzka - "Express Ilustrowany": "1 eurocent"
Niekonwencjonalne wykorzystanie medium
"Wielkie gotowanie"
One-2-One: "Relacje na żywo"
Zmiana lub reforma ramówki
Radio RMF FM: "Fakty"
Prasa bałtycka: "Fuzja »Dziennika Bałtyckiego « z »Wieczorem Wybrzeża «"
Marketing społeczny
Agora - "Gazeta Wyborcza": "Szkoła z klasą"
AMS SA: "Galeria zewnętrzna"
Prasa bałtycka - "Dziennik Bałtycki": "Akcja pomocy powodzianom"
Debiut Roku
Telewizja TVN 24
Tygodnik "Newsweek"
Radio 94
Kategoria specjalna - Człowiek Roku
Wanda Rapaczyńska, prezes Agory
Nagrody dla domów mediowych:
Najlepsze wykorzystanie mixed mediów
MediaCom: Kampania Newsweek Polska
Najlepsze wykorzystanie mediów tradycyjnych
Media Direction OMD: Kampania Wellaflex 24h
Najlepsze wykorzystanie internetu
Brand & Media OMD: Kampania Heineken
Nagrody specjalne jury:
Radio Zet - nagroda specjalna za społeczną akcje "Pomoc dla Pragi"
Tygodnik "Forum" - nagroda specjalna za stworzenie nowego punktu widzenia
Twórcy Radiostacji - nagroda specjalna za sukces artystyczny i stworzenie nowej wartości medialnej
Radio Blue FM - pożegnalna nagroda specjalna
Dołącz do dyskusji: Media Trend 2002