SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media Trend 2002

Najważniejsze nagrody medialne rozdane dla: tvn, Agory ..

Podczas czwartkowej uroczystej gali zostały ogłoszone wyniki trzeciej edycji Konkursu "Media Trend", którego organizatorem jest krakowska firma szkoleniowa Eskadra. Wyróżniono najciekawsze, najskuteczniejsze i najbardziej innowacyjne projekty marketingowe zrealizowane przez media.

Nagrody dla mediów:

Autopromocja medium

Radio RMF FM: "Oddałem głos na muzykę w RMF FM"
Prasa łódzka - "Express Ilustrowany": "1 eurocent"

Niekonwencjonalne wykorzystanie medium

"Wielkie gotowanie"
One-2-One: "Relacje na żywo"

Zmiana lub reforma ramówki

Radio RMF FM: "Fakty"

Prasa bałtycka: "Fuzja »Dziennika Bałtyckiego « z »Wieczorem Wybrzeża «"

Marketing społeczny

Agora - "Gazeta Wyborcza": "Szkoła z klasą"
AMS SA: "Galeria zewnętrzna"
Prasa bałtycka - "Dziennik Bałtycki": "Akcja pomocy powodzianom"

Debiut Roku

Telewizja TVN 24
Tygodnik "Newsweek"
Radio 94
Kategoria specjalna - Człowiek Roku

Wanda Rapaczyńska, prezes Agory

Nagrody dla domów mediowych:

Najlepsze wykorzystanie mixed mediów
MediaCom: Kampania Newsweek Polska

Najlepsze wykorzystanie mediów tradycyjnych

Media Direction OMD: Kampania Wellaflex 24h

Najlepsze wykorzystanie internetu

Brand & Media OMD: Kampania Heineken

Nagrody specjalne jury:

Radio Zet - nagroda specjalna za społeczną akcje "Pomoc dla Pragi"
Tygodnik "Forum" - nagroda specjalna za stworzenie nowego punktu widzenia
Twórcy Radiostacji - nagroda specjalna za sukces artystyczny i stworzenie nowej wartości medialnej
Radio Blue FM - pożegnalna nagroda specjalna

Dołącz do dyskusji: Media Trend 2002

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl