McDonald's reklamuje się w języku migowym
McDonald's uruchomił inkluzywną kampanię reklamową - w jej ramach marka nakręciła wideo z raperem Signmarkem z Finlandii. Artysta został pierwszym głuchym muzykiem, który podpisał kontrakt z wytwórnią Warner Music Group. W ramach promocji wykonał dżingla "I'm Lovin' It" w języku migowym.
Czas kampanii zbiega się z Międzynarodowym Tygodniem Głuchych, który wspólnota obchodzi pod koniec września. Jak zauważyli przedstawiciele marki, kreacja promuje ideę równości w restauracjach sieci, a także ma na celu wsparcie pracowników i klientów z wadami słuchu.
W kampanii wykorzystano teledysk „śpiewany” w języku migowym. Występujący w nim raper Signmark wycisza swój głos i ręcznie przedstawia swoje teksty z okazji Międzynarodowego Tygodnia Głuchych.
Opracowana przez Nord DDB w celu podniesienia świadomości na temat głuchoty, reklama YouTube przedstawia współpracę sieci burgerów z fińskim artystą, aby przetłumaczyć dźwiękowy dżing na w pełni włączające logo dźwiękowe.
Otwierając ludziom oczy na uprzedzenia, z jakimi spotykają się osoby z wadami słuchu, kampania wspiera misję McDonald's , aby promować równość w swoich restauracjach i poza nimi.
Kampania, obecna w telewizji, wideo online i mediach społecznościowych, pokazuje starania, aby niesłyszący personel i klienci czuli się mile widziani.
Dołącz do dyskusji: McDonald's reklamuje się w języku migowym