Matka Natura w kampanii soków bez cukru Leon Hortex (wideo)
Ruszyła kampania promująca soki bez dodatku cukru Leon, produkowane przez Hortex. Za przygotowanie kampanii odpowiadają Agencja 2012, Studio Papaya Films oraz OMD.
W reklamie występuje postać Matki Natury, pojawiającej się już we wcześniejszych kreacjach soków Hortex. W nowej kampanii mama opowiada swoim dzieciom, jak powstają soki Hortex. Dzięki mocy Matki Natury mają wyjątkowo owocowy smak bez dodatku cukru.
Reklama emitowana jest w najpopularniejszych stacjach ogólnopolskich oraz w stacjach dziecięcych i kanałach tematycznych. Hortex Leon wspierany jest także kampanią w prasie konsumenckiej, działaniami PR i BTL.
Spot w reżyserii Tadeusza Śliwy przygotowała Agencja 2012, produkcją zajęło się Studio Papaya Films, a zakupem mediów OMD.
Postać Matki Natury wykorzystano już w kampanii soków Hortex „Pasję mamy w naturze!”. W pierwszym spocie bohaterka zakochuje się w przystojnym mężczyźnie, w kolejnej odsłonie zabiera zaś w podróż ekipę miłośników orzeźwienia
Dołącz do dyskusji: Matka Natura w kampanii soków bez cukru Leon Hortex (wideo)