Masz Fix - Masz Danie
...pod takim tytułem przebiega animacja sprzedaży wsparta gratisowaniem dla marki Knorr Fixy
Od 6 czerwca przez miesiąc na terenie hipermarketów animatorki będą informowały Klientów o możliwościach zastosowania Fixów Knorr w przygotowaniu codziennych potraw, a tym samym będą zachęcały do nabywania produktu. W czasie trwania promocji za zakup jednego dowolnego produktu KNORR Fix Konsument otrzymuje miernik do spaghetti. Natomiast przy zakupie dwóch dowolnych Fixów - szczypce do makaronu.
Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 25 - 45 lat z wykształceniem średnim lub wyższym, postępowi i otwarci mieszkańcy miast, poszukujący nowych pomysłów na zróżnicowanie codziennych dań. Celem akcji jest wyjaśnienie możliwości zastosowania produktów z rodziny Fix Knorr, wskazanie na ich mocne strony - szybkość przygotowywania dań kuchni międzynarodowej. Celem jest również wzrost sprzedaży produktów Knorr FIX oraz zwiększenie częstotliwości ich zakupu. Kreację do akcji "Masz Fix - Masz Danie" przygotowała Agencja Edda.
Osoby odpowiedzialne za przebieg akcji:
Po stronie TEQUILABTL GROUP:
Karolina Kaźmierczak - Account Manager
Po stronie Klienta:
Monika Bruska - Business Development Specialist
Inne
Dołącz do dyskusji: Masz Fix - Masz Danie