Magdalena Mołek i Bogna Sworowska twarzami jesiennej kampanii Tatuum
Marka odzieżowa Tatuum startuje z kampanią „The Fashion Of Being Tuugether". Jej twarzami są dziennikarka Magdalena Mołek i modelka Bogna Sworowska.

Osobowościami najnowszej kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” zostały dziennikarka, jutuberka, podcasterka Magda Mołek oraz modelka i businesswoman Bogna Sworowska. Bohaterki wzięły udział we wspólnej sesji zdjęciowej, która promuje nową kampanię Tatuum.
Inauguracja nowej ścieżki komunikacyjnej łączy się z nowo sformułowaną filozofią, w której Tatuum podkreśla, że jest brandem, który mówi nie tylko o modzie. Marka podkreśla swoje wartości - bliskość, autentyczność, relacyjność, ciepło.
Kampania „The Fashion Of Being Tuugether” promuje kapsułową kolekcję jesienną, która trafia do sprzedaży.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Magdalena Mołek i Bogna Sworowska twarzami jesiennej kampanii Tatuum