LPP miało 444 mln zł zysku netto w 2017 r.
LPP, właściciel m.in. marek Reserved i House, ma za sobą bardzo dobry rok. W 2017 roku przychody były o 17 proc. wyższe niż rok wcześniej. Zysk netto wzrósł zaś o 154 proc.
LPP opublikowało wstępne dane za zeszły rok. Zysk z działalności operacyjnej (EBIT) wyniósł 373 mln zł w IV kw. Zysk brutto na sprzedaży 1 246 mln zł, a przychody ze sprzedaży wyniosły 2 148 mln zł, podano w komunikacie.
W całym 2017 r. LPP miał 444 mln zł skonsolidowanego zysku netto przy 575 mln zł zysku operacyjnego, 3 719 mln zł zysku brutto ze sprzedaży i 7 029 mln zł przychodów.
"W porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego wzrost przychodów ze sprzedaży w IV kwartale wyniósł 16%, a w całym 2017 rok 17%. Sprzedaż w sklepach porównywalnych (LFL) w walutach lokalnych w IV kwartale 2017 wzrosła o 12,9%, zaś narastająco za 4 kwartały 2017 wzrosła o 10,1%" - czytamy w komunikacie.
Marża handlowa w IV kwartale wyniosła 58%, a za cały rok 2017: 52,9%.
"Saldo przychodów i kosztów finansowych było ujemne zarówno za IV kwartał jak i za cały 2017 i wynosiło odpowiednio: -25 mln zł oraz -15 mln zł" - podano także.
LPP opublikuje raport finansowy za ub.r. 14 marca 2018 r.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.
Dołącz do dyskusji: LPP miało 444 mln zł zysku netto w 2017 r.