„Logo” radzi ws. seksu na wakacjach
Do czerwcowego wydania miesięcznika „Logo” (Agora), który ukaże się w piątek 28 maja br., dołączony zostanie dodatek „Seks na wakacjach”. Numer wspierać będzie kampania.
W dodatku znajdą się w nim informacje i porady dotyczące m.in. seksualnych technik i eksperymentów oraz erotycznych zwyczajów z różnych krajów świata. Numer ukaże się w normalnej cenie 7,90 zł.
Wydanie wsparte będzie kampanią w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, „Auto Świat”, „Newsweek Polska”, magazyny Agory), radiu (RMF FM, Tok FM, Roxy, Złote Przeboje), internecie (serwisy Agory) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (m.in. w warszawskim metrze na ekranach CityINFOtv). Kreację i mediaplan przygotował dział marketingu czasopism Agory.
Średnia sprzedaż ogółem „Logo” w 2009 roku wyniosła 61 141 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: „Logo” radzi ws. seksu na wakacjach