SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Link4 zmienia logo

Firma ubezpieczeniowa Link4 wprowadziła nowe logo podkreślające jej przynależność do koncernu RSA. Towarzyszy temu kampania reklamowa w telewizji i internecie.

Zmiana identyfikacji wizualnej Link4 wynika z faktu, że na początku ubiegłego roku firma została przejęta przez brytyjski koncern ubezpieczeniowy Royal and Sun Alliance (RSA). W nowym logo Link4dotychczasowy kolor pomarańczowy zastąpiono fioletowym, dodano napis "Part of the RSA Group" oraz symbolizuję tę firmę kółko. Zmieniony znak graficzny podkreśla również, że Link4 w strukturach RSA to stabilna i rzetelna instytucja finansowa z bogatym doświadczeniem.

Wprowadzenie nowego loga firmy wspiera kampania reklamowa w telewizji i internecie. Kreację kampanii przygotowała Grupa Ogilvy, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Link4 zmienia logo

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aaa
mam nadzieję, że to nie tylko zmiana koloru, tylko, jakości produktu i kompetencji pracowników...
odpowiedź
User
bbb
watpie, ale trzymam mocno kciuki, bo ludzie w tej firmie sa naprawde przyzwoici (oceniam Polakow, nie Anglikow)
odpowiedź
User
marek
http://tanieubezpieczenia.com.pl/pzu-kupilo-link4/
odpowiedź