Link4 reklamuje nowe logo i ofertę (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa Link4. Akcja promuje nowe logo i ofertę firmy.
Prowadzona od 18 stycznia kampania Link4 reklamuje wprowadzone właśnie nowe logo tej firmy (więcej). Ponadto trzy wykorzystywane w akcji spoty promują ofertę, w ramach której w drugim roku ubezpieczania się w Link4 AC jest dostępne za połowę ceny, a także możliwość oszczędności nawet do 30 proc. na polisach OC i AC w porównaniu z tradycyjnymi ubezpieczycielami oraz pomoc drogową, którą firma zapewnia na miejsce zdarzenia w ciągu 30 minut od zgłoszenia. Reklamy są utrzymane w humorystycznej konwencji, pokazując dziwne przyzwyczajenia kierowców z różnych stron świata
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN7 i stacje niszowe) oraz internecie (główne portale i specjalne działania w serwisie Nasza-Klasa.pl). Kreację kampanii - której pierwszy etap zaplanowano co najmniej do końca stycznia - przygotowała Grupa Ogilvy, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Link4 reklamuje nowe logo i ofertę (wideo)
Link 4 jest ubezpieczycielem skompromitowanym :
http://www.komentuj.pl/strona.php?id_strony=1500 - (opinie klientów).
Mnie próbują orżnąć na kasę już w 2010 roku pomimo że oszukali mnie w 2009, więc jak to jest z tą zmiana wizerunku ??
Naiwnych,l (jak ja) jest już coraz mniej !