SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Kuba Wojewódzki” stracił 400 tys. widzów. Hitem Tomasz Terlikowski

Najnowszą serię talk-show “Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 1,14 mln osób, o 400 tys. mniej niż serię emitowaną rok temu. Mimo spadku TVN w czasie emisji programu pozostał liderem rynku telewizyjnego. Najwięcej widzów zgromadził odcinek z Tomaszem Terlikowskim.

Kuba Wojewódzki, fot. TVN Kuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 17. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 2 września br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,14 mln osób, co zapewniło stacji 12,74 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądanym odcinkiem w nowym sezonie był ten trzeci pokazany 16 września, w którym gościli Agnieszka Szulim oraz Tomasz Terlikowski. Zgromadził on przed telewizorami 1,28 mln widzów. Gośćmi poprzednich odcinków byli Agata Dziarmagowska i Rafał Majka oraz Dawid Kwiatkowski, Jakub Rzeźniczak i Miroslav Radović.

Widownia “Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku

Data

Wszyscy 4+

 

16-49

AMR

SHR %

SHR %

2014-09-02

1 036 121

11,63%

13,37%

2014-09-09

1 112 284

12,75%

14,93%

2014-09-16

1 283 997

13,79%

15,24%

średnia

1 144 338

12,74%

14,53%


W porównaniu z emitowaną rok temu 15. serią “Kuba Wojewódzki” stracił aż 410 tys. widzów. Trzy pierwsze odcinki programu pokazane rok temu oglądało średnio 1,55 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy odpowiednio 17,99 proc. oraz 22,91 proc. (więcej na ten temat).

- Wielkość bezwzględnej widowni oczywiście się zmienia, tak jak ilość widzów oglądających tzw. tradycyjną telewizję - tak wyniki komentuje producent talk-show Tomasz Dąbrowski - Program o ponad 12-letnim stażu jakim jest ‘Kuba Wojewódzki’, radzi sobie z konkurencją nadspodziewanie dobrze - dodaje.

Faktycznie mimo sporego spadku widowni w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego TVN jest cały czas liderem całego rynku. Drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz serial “Portrety wojenne”, co przekłada się na 9,11 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 8,69 proc.), a czwarta - TVP1 (także filmy, serial “Rzeka”; 7,14 proc.). W grupie komercyjnej TVN także jest liderem, ale drugie miejsce zajmuje tu Polsat.

Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - KW

1 144 338

12,74%

14,53%

TVP2

820 726

9,11%

6,31%

Polsat

782 934

8,69%

10,59%

TVP1

643 174

7,14%

6,93%


“Kuba Wojewódzki” dostępny jest też w serwisie Player.pl, gdzie oglądać można także dodatkowe materiały z odcinka (tzw. “Dogrywkę”). TVN nie podaje danych o popularności programu w sieci.

Dołącz do dyskusji: “Kuba Wojewódzki” stracił 400 tys. widzów. Hitem Tomasz Terlikowski

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janek
Kuba, nawet ja już tego prawidła medialnego nie oglądam chociaż moja żona Ewelina przez sentment spogląda i śmieje sie nie wiadomo z kogo, no bo nie ma z czego:(
Ten przekaz lewo-pochyły/lberalno-zaciety i jeszcze niestety plugawy merytorycznie no jest nie do wzięcia:(
sory przyjacielu nie da rady tego ogladać, a nie jeden program razem zgasiliśmy...dużo lepszy...

0 0
odpowiedź
User
gość
uuuu... jak cieniutko xD
0 0
odpowiedź
User
Operator
To i tak więcej niż kodowaną piłkę siatkową :D
0 0
odpowiedź