Krzyżówka jako nowoczesne narzędzie marketingowe
Wykorzystanie krzyżówki, jako nowoczesnego narzędzia marketingowego pokazuje ...
- Sponsorowanie nagród w konkursach krzyżówkowych daje zupełnie nowe, niezwykle atrakcyjne możliwości marketingowego oddziaływania. Komunikat dla potencjalnego nabywcy nie ma formy typowo reklamowej. Produkt ukazuje się w konkretnym społecznym i psychologicznym kontekście. Jako nagroda do wygrania staje się przedmiotem pożądania nie tylko dla zwycięzcy lecz i ogółu ubiegających się. Czytelniczka obcuje z promowanym produktem - nagrodą znacznie dłużej niż w przypadku innych przekazów reklamowych: rozwiązanie krzyżówki zajmuje od 15 minut do godziny - w przypadku najatrakcyjniejszej panoramy. Hasła krzyżówki mogą być powiązane z promowanym produktem. Opis jego walorów użytkowych przypomina w swej treści i formie obiektywne informacje redakcyjne, a z takimi niezwykle trudno przebić się do mediów - informuje nadawca.
Inne
Dołącz do dyskusji: Krzyżówka jako nowoczesne narzędzie marketingowe