SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stanowski sprzeda Weszło? Rozmowy z bukmacherem

Krzysztof Stanowski rozważa sprzedaż serwisu sportowego Weszło, prowadzi w tej sprawie rozmowy z założycielem platformy bukmacherskiej Fuksiarz, którą od kilku lat reklamuje.

Krzysztof Stanowski w Kanale ZeroKrzysztof Stanowski w Kanale Zero

Według ustaleń „Super Expressu” Krzysztof Stanowski o sprzedaży Weszło rozmawia z Marcinem Szpalerskim, założycielem spółki Bukmacherska zarządzającej platformą Fuksiarz.pl (Szpalerski jest w radzie nadzorczej firmy).

Biznesmen potwierdzi, że trwają takie rozmowy. – Na pewno nie zrobię sam technologii, redakcji, nie znam się na tym. Zbieramy grupę, która może coś zrobić w tym temacie. To kwestia dwóch, trzech, czy czterech tygodni, może w lutym – stwierdził.

Zaznaczył, że nie jest przesądzone, czy w ogóle dojdzie do przejęcia Weszło. – Dzisiaj tego nie wiem, dopiero rozmawiamy – powiedział. Według „SE” Szpalerski miałby kupić większość udziałów, a jego wspólnikowi przypadłby mniejszościowy pakiet.

CZYTAJ TEŻ: Kilka najciekawszych danych. Stanowski zdradził, ile kosztuje i zarabia Kanał Zero

Weszło działa od ponad 15 lat. Początkowo był to blog z anonimowymi wpisami, z czasem rozrósł się w serwis informacyjno-publicystyczny, dotyczący głównie piłki nożnej. Jego redakcja tworzy też programy na kanał youtube’owy, mający obecnie ponad 300 tys. subskrybentów. Przez kilka lat oprócz głównego serwisu działały witryna o grach wideo i internetowe radio sportowe Weszło FM.

Krzysztof Stanowski w pierwszych latach był na Weszło głównym autorem, potem pisał cotygodniowe felietony. Od pięciu lat jest zaangażowany przede wszystkim w kanały youtube’owe: od 2020 do jesieni 2023 roku był współwłaścicielem i jednym z głównych twórców Kanału Sportowego, a w lutym ub.r. uruchomił Kanał Zero.

Żegnając się z Kanałem Sportowym, Stanowski należące do niego udziały kanału sprzedał przedsiębiorcy w branży nieruchomości Maciejowi Wandzlowi, w przeszłości współwłaścicielowi Legii Warszawa.

CZYTAJ TEŻ: Kanał Zero „chwali” kandydata Stanowskiego. Parodia propagandy TVP za Kurskiego

Jak szczegółowo opisywaliśmy, w 2023 roku trzy spółki zarządzające serwisem Weszło zanotowały spadek przychodów o 13,2 proc. do 3,8 mln zł, a przy wzroście kosztów o 6,3 proc. ich rentowność netto zmalała do 240,7 tys. zł straty.

Przed założeniem Weszło Krzysztof Stanowski jako dziennikarz sportowy pracował m.in. w „Przeglądzie Sportowym”, „Dzienniku” i „Super Expressie”. Napisał kilka książek o tematyce piłkarskiej, w tym autobiografie Wojciecha Kowalczyka i Andrzeja Iwana.

Reklamował kilka firm bukmacherskich (w 2021 roku zaczął taką współpracę z Fuksiarzem), a przez miniony rok serwisy Just Join IT i RocketJobs, które były głównym sponsorem Kanału Zero. Na platformie X Stanowski ma 1,2 mln obserwujących, na Instagramie - 385 tys., a na Facebooku - 163 tys. Na swoich profilach i podczas programów youtube'owych wiele razy promował i sam wspierał zbiórki charytatywne (głównie na leczenie ciężko chorych dzieci), w ramach których zebrano łącznie miliony zł.

Dołącz do dyskusji: Stanowski sprzeda Weszło? Rozmowy z bukmacherem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Berek
Pan Stanowski, to jajcarz i dobry strateg, wolę go niż tego Jakubiaka, od piwa, robionego na bazie wody z Wiślanej Czajki.
odpowiedź
User
Berek
Pan Stanowski, to jajcarz i dobry strateg, wolę go niż tego Jakubiaka, od piwa, robionego na bazie wody z Wiślanej Czajki.


Dobra, minus ok, piwowarzy. sprawdzam
odpowiedź