Koszt reklam telewizyjnej w Wlk. Bryt. najniższy od lat 80-tych
Koszt telewizyjnych reklam na rynku brytyjskim jest obecnienajniższy od lat 80-tych ubiegłego wieku.
Z najnowszego raportu firmy konsultacyjnejBilletts wynika, że w ujęciu rocznym ceny telewizyjnychreklam spadną o 16 procent, co oznacza, że koszt dotarcia do 1tysiąca dorosłych widzów zmniejszy się do zaledwie 4,16 funta.
Główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest malejący w szybkimtempie popyt ze strony reklamodawców powiązany z migracją odbiorcówdo internetu.
Spadek kosztów reklamowych ma być odczuwalny również w mediachtradycyjnych. W przypadku gazet codziennych reklama ma w bieżącymroku kosztować o 5 procent mniej, a w przypadku czasopism o 9procent mniej. Z kolei w sektorze reklamy online Billettsprognozuje spadek od 5 do 10 procent.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Koszt reklam telewizyjnej w Wlk. Bryt. najniższy od lat 80-tych