SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Konferencja dla zainteresowanych marketingiem i reklamą - Warszawa (AIESEC SGH)

CZY REKLAMA TO TYLKO SPOT W TELEWIZJI I PLAKATY NA BILBOARDACH? Nadrzędnym celem projektu Brand It Up oraz jego partnerów jest pokazanie studentom, iż między wymyśleniem chwytnego hasła reklamowego, a promocją produktu trwa wieloetapowy skomplikowany proces.

Brand It Up to projekt organizowany przez członków międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej. Jego celem jest stworzenie możliwości poznania rynku reklamy i zasad tworzenia kampanii reklamowej.

Najważniejszym wydarzeniem projektu jest konferencja, która odbędzie się w dniach 24-26 kwietnia. Aby na nią wyjechać wystarczy wypełnić aplikację dostępną na stronie projektu i odpowiedzieć na umieszczone tam 4 pytania.

Podczas wydarzenia, poza szkoleniami i warsztatami (poprowadzonymi m.in. przez specjalistów z OMD, Grupy EURO RSCG, ARBOmedii, IAA i wielu innych) delegatom zostanie przedstawione zadanie konkursowe. Na jego uzupełnienie studenci będą mieli dwa tygodnie.

Rozstrzygnięcie projektu to spotkanie autorów najlepszych prac z komisją. Zwycięzcy, otrzymają płatne praktyki i staże ufundowane przez partnerów.

W wydarzeniach projektu może uczestniczyć student dowolnej uczelni. Od uczestników konkursu nie wymaga się specjalistycznej wiedzy z zakresu reklamy czy doświadczenia w pracy w agencji reklamowej.

Na aplikacje czekamy do 12 kwietnia do godz. 24.00. 70 osób, które najlepiej odpowie na pytania, otrzyma szanse udziału w konferencji. Więcej informacji na stronie internetowej www.sgh.aiesec.pl/branditup
NIE CZEKAJ, APLIKUJ JUŻ DZIŚ DWU LUB TRZY OSOBOWYCH ZESPOŁACH.


branditup@sgh.aiesec.pl

Dołącz do dyskusji: Konferencja dla zainteresowanych marketingiem i reklamą - Warszawa (AIESEC SGH)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl