Komiksowy konkurs w kampanii Heyah "No to sru"
Heyah rozpoczyna internetowy konkurs na komiks z bohaterami swojej kampanii "No to sru". Operator udostępnił specjalną aplikację do tworzenia rysunkowych historii.
Heyah uzasadnia rozpoczęcie konkursu na komiks z rysunkowymi bohaterami swojej kampanii "No to sru" dużą popularnością tej akcji wśród internautów. W związku z tym operator w serwisach www.notosru.pl i fotka.pl/heyah udostępnił aplikację, dzięki której można tworzyć animowane historie z udziałem kota Ryśka i psa Łinstona. Do wyboru są różne ujęcia tych postaci i przedmiotów do zrzucania, dymki z tekstami, a także opcje obracania oraz zmieniania rozmiarów i położenia obiektów. Stworzone w ten sposób komiksy można zamieszczać w swoich profilach na stronach Fotka.pl i Facebook, a w tej pierwszej witrynie dodatkowo oceniać prace innych użytkowników. Autorzy najlepszych komiksów zostaną nagrodzeni.
Akcję oraz wpierające ją działania z zakresu marketingu społecznościowego i social media prowadzi agencja Interactive Solutions.
Dołącz do dyskusji: Komiksowy konkurs w kampanii Heyah "No to sru"