"Komfortowa jazda bez grzybicy" w narciarskiej kampanii Daktarinu
W polskich kurortach górskich trwa outdoorowa kampania reklamowa Daktarinu. Akcja wykorzystuje nośniki przy stokach narciarskich i na wyciągach.
Górska kampania reklamowa Daktarinu niestandardowo podkreśla, że ten lek dzięki szybkiej i bezdotykowej aplikacji do skarpet i butów zapobiega infekcji grzybiczej stóp. W akcji wykorzystywane są layouty z hasłami "Komfortowa jazda bez grzybicy" i "Przeskocz grzybicę" ulokowane przy stokach narciarskich i na wyciągach w polskich kurortach górskich.
Akcja od 15 grudnia obejmuje 200 nośników w 15 miejscowościach, m.in. Zakopanem, Szczyrku, Bukowinie Tatrzańskiej, Ustroniu, Wiśle, Krynicy i Karpaczu. Kreację kampanii - zaplanowanej na trzy miesiące - przygotowała agencja Banah Group, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD. Akcję wspierają działania public relations prowadzone w prasie i internecie.
Dołącz do dyskusji: "Komfortowa jazda bez grzybicy" w narciarskiej kampanii Daktarinu