Kolejny projekt DEMO dla Lek Polska
Ruszyła nowa kampania Immunalu
Kampania jest skierowana do osób młodych i w średnim wieku, które mają dzieci i troszczą się o ich zdrowie. Osoby te legitymują się wykształceniem średnim lub wyższym oraz mieszkają w średnich i dużych miastach. Reklamy adresowane do tej grupy będą się ukazywały w tygodnikach: "Pani domu", "Naj", "Gala", oraz w miesięcznikach: "Claudia", "Glamour" i "Focus".
Główny przekaz kampanii - "Ja i dziecko zażywamy Immunal" - podkreśla, że Immunal jest lekiem, który może być zażywany zarówno przez dorosłych, jak i przez dzieci. Przyjęta strategia komunikacji wynika z przeprowadzonych przed kampanią badań, które pokazały, że troska o zdrowie własnych dzieci to jeden z podstawowych powodów, dla którego Polacy decydują się na zakup lekarstw.
"Liczymy na to, że przyjęta przez nas strategia komunikacyjna przyniesie spodziewany efekt w postaci zwiększonej znajomości marki oraz sprzedaży leku. Cały czas wspólnie z agencją DEMO prowadzimy prace badawcze, które umożliwią nam udoskonalenie przyjętej komunikacji w przyszłości" - powiedziała Agnieszka Czarniecka, Kierownik Marki OTC, Lek Polska.
Rozpoczęta kampania jest już trzecim projektem promującym Immunal, który został zrealizowany przez agencję DEMO na zlecenie Lek Polska. Inaczej niż w obecnej kampanii, wcześniejsze akcje obejmowały głównie działania public relations (advertoriale i happeningi). Oprócz Immunalu, DEMO opiekuje się również inną marką należącą do Lek Polska - Deprimem, który jest lekiem na poprawę nastroju.
Inne
Dołącz do dyskusji: Kolejny projekt DEMO dla Lek Polska