Kia Sorento reklamowana jako „stworzona dla perfekcjonistów, idealna dla każdego” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowej wersji samochodu Kia Sorento. Akcja, przygotowana przez agencję Interactive Partners i dom mediowy Havas Media, przebiega pod hasłem „Nowa Kia Sorento. Stworzona dla perfekcjonistów. Idealna dla każdego”.

Reklamy nowej wersji Kia Sorento podkreślają, że spełnia ona oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników, takich jak przedstawiony w spocie kucharz Daniel. Kampania eksponuje z jednej strony zalety designu i wyglądu samochodu, a z drugiej jego najważniejsze funkcjonalności.
Kampania jest prowadzona w telewizji, kinach, internecie i prasie.
Adaptacją na polski rynek spotu i reklam prasowych oraz kreacją reklam internetowych zajęła się agencja Interactive Partners, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Kia Sorento reklamowana jako „stworzona dla perfekcjonistów, idealna dla każdego” (wideo)