KFC reklamuje 'słodkie zakończenie'
Rusza kampania promująca desery wprowadzane do menu w KFC. Akcja pod hasłem "Słodkie zakończenie" obejmuje internet i działania samplingowe.
Ruszająca właśnie kampania KFC promuje wprowadzenie do menu tych restauracji ciastek Chocolate Volcano, Apple Volcano i Cheesamisu oraz rozszerzenie oferty kaw o Tchibo. Sieć uzasadnia, że wychodzi w ten sposób naprzeciw potrzebom klientów. W ramach akcji promującej nowości w menu uruchomiono miniserwis internetowy slodkiezakonczenie.pl, w którym trwa konkurs na najlepsze rozwinięcie romantycznego opowiadania czytanego na stronie przez przystojnego mężczyznę. Kampania pod hasłem "Słodkie zakończenie" obejmuje również reklamy w sieci (w serwisach skierowanych do kobiet oraz na Blipie) oraz samplingi w restauracjach i biurowcach.
Serwis slodkiezakonczenie.pl i reklamy internetowe przygotowała agencja Genero, a materiały POS - agencja Red8 Communications. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Code Media.
Dołącz do dyskusji: KFC reklamuje 'słodkie zakończenie'