KFC czołową marką wśród użytkowników mobilnego internetu
KFC jest ulubioną marką użytkowników mobilnego internetu z całegoświata.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez działającą w branżymobilnego internetu globalną sieć reklamową BuzzCity.
KFC wyprzedziła kolejno marki McDonald's, Sony, Nestlé, Samsung,Nokia, LG, Coca-Cola, Panasonic, Philips, PizzaHut, Maggi,Kellogg's, Apple, Wimpy, Sharp, Toshiba oraz Motorola.
W badaniu analizowano które marki najlepiej przemawiają doużytkowników mobilnego internetu, dlaczego oni je preferują orazjakie jest prawdopodobieństwo, że zarekomendują oni daną markęinnym osobom. Okazało się, że badani w pierwszym rzędzie opierająswoje preferencje na wynikach osiąganych przez daną markę, anastepne w kolejności są styl, cena, jakość, wiarygodność, wartośćoraz zaufanie.
źródło: PRN
Dołącz do dyskusji: KFC czołową marką wśród użytkowników mobilnego internetu